01 بهمن 1401
134

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف در مناطق کوهستانی استان گلستان نیروهای جمعیت هلال احمر گلستات در هفته گذشته ۲۵ حادثه را امداد رسانی کردند.

هلال احمر گلستان در هفته گذشته ۲۵ حادثه را امدارسانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان و اغلب استان های کشور در هفته گذشته شاهد بارش برف و باران، لغزندگی جاده ها و برودت هوا بوده و در این ایام  شاهد حوادث جاده ای و کوهستانی بیشتری هستیم.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته نیروهای جمعیت هلال احمر گلستان ۲۵ حادثه شامل ۲۰ حادثه جاده ای، یک حادثه آتش سوزی در جنگل و مراتع، دو حادثه شهری و دو حادثه کوهستانی را پوشش و امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی تعداد ۶۶ نیروی عملیاتی، تعداد ۲۲ آمبولانس، چهار دستگاه  خودرو نجات، دو دستگاه خودرو کمکدار سبک بکارگیری شده و از تعداد ۶۶ نفر حادثه دیده به ۱۲ نفر امدادرسانی شده است.‌ تعداد کل مصدومین ۵۴ نفر بوده که چهار نفر به صورت سرپایی و ۱۹ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در تاریخ ۳۰ دی ماه امسال نیز در محور کلاله به مراوه تپه نرسیده به دو راهی روستای چنارلی دو سواری پراید با هم برخورد نموده که دو تیم به تعداد چهار نفر با یک دستگاه امبولانس و یک دستگاه ست نجات به محل حادثه اعزام و از ۹ نفر مصدوم در این حادثه دو نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir